Self Help

Self-help, or self-improvement, is a self-guided improvement[1]—economically, intellectually, or emotionally—often with a substantial psychological basis. Many different self-help groupings exist and each has its own focus, techniques, associated beliefs, proponents and in some cases, leaders. "Self-help culture, particularly Twelve-Step culture, has provided some of our most robust new language: recovery, dysfunctional families, and codependency."[2]

Self-help often utilizes publicly available information or support groups, on the Internet as well as in person, where people in similar situations join together.[1] From early examples in self-driven legal practice[3] and home-spun advice, the connotations of the word have spread and often apply particularly to education, business, psychology and psychotherapy, commonly distributed through the popular genre of self-help books. According to the APA Dictionary of Psychology, potential benefits of self-help groups that professionals may not be able to provide include friendship, emotional support, experiential knowledge, identity, meaningful roles, and a sense of belonging.[1]

Groups associated with health conditions may consist of patients and caregivers. As well as featuring long-time members sharing experiences, these health groups can become lobby groups and clearing-houses for educational material. Those who help themselves by learning about health problems can be said to exemplify self-help, while self-help groups can be seen more as peer-to-peer support.

 

Sort By:
Show:
Display: List Grid
  • !سفر زندگی ۔۔۔ مسافر آپ
    دنیا میں مشکل ترین سفر انسان کی اپنی زندگی ہے۔سفر جتنا بھی لمبا ہو اس کا آغاز پہلے قدم سے ہی ہوتا ہے۔کسی بھی سفر میں پہلا قدم انتہائی مشکل اور آخری قدم انتہائی خوشی سے اُٹھایا جاتا ہے۔ پہلے قدم کی مشکل پر قابو پانا اور آخری قدم کی خوشی کو حاصل کر نا یہ کتاب سکھاتی ہے۔ مصنفین نے انتہائی محنت،جس..
    Rs. 780.00
  • 37 Rules to Become Rich
    زندگی کے معاشی پہلوؤں کی ترقی،معاشی زندگی کی تنظیم ،بچت،کفایت شعاری اور معاشی حالات کو آسان اور فائدہ مند بنانے کی مفید ترکیبیں۔ یہ کتاب میاں بیوی،چھوٹے اداروں کے سربراہ اور کاروباری افراد کے لئے انتہائی مفید ہے۔ اس کتاب نے بہت سے خاندانوں، گھروں اور کار خانوں کو ڈوبنے سے بچالیا۔آپ بھی اپنے گھر..
    Rs. 490.00
  • BRIEF PSYCHOTHERAPY
          پروفیسر ارشد جاوید ماہر نفسیات (کلینیکل سائکالوجسٹ ) ہیں اور شادمان لاہور میں پریکٹس کرتے ہیں۔ آپ گورنمنٹ کالج لاہور اور پھر امریکہ کی مشہور یونیورسٹی کیلیفورینا سے نفسیات میں ماسٹر کیا اور اسی یونیورسٹی سے نفسیاتی علاج میں سپیشلائز اور ہپناٹزم میں ایک خصوصی کورس کیا۔ امریکن ..
    Rs. 600.00
  • CREATIVE VISUALIZATION
    آج تک دنیا میں جتنی بھی چیزوں کا وجود ہے دراصل یہ اس سے پہلے ایک خیال تھا۔ہر خیال ٹھوس اور مادی وجود میں ڈھلنے کی پوری پوری صلاحیت رکھتا ہے۔یہ کتاب ہمیں یہ بتاتی ہے کہ ہم اپنی ذات ،کاروبار،ملازمت اور مالی حالت کے بارے میں جو بھی خیال اور تصور قائم کریںگے اسے حقیقی اور مادی دنیا میں وجود سے ہم کنا..
    Rs. 300.00
  • Don't Sweat the Small Stuff
    ..
    Rs. 450.00
  • Emotional Problems of Growing Up
    بچے ہمار ا عزیز ترین اثاثہ ہیں۔ہمارا خاندانی عزت و وقار اسی نئی نسل کی مرہون منت ہے۔ہمارے معاشرے میں عموماً بچوں کی تعلیم و تربیت پر خاطر خواہ توجہ نہیں دی جاتی جس کے نتیجے میں ہمارے بچے مختلف ذہنی اور نفسیاتی بیماریوں کا شکار ہو کر مشکل اور تکلیف دہ رویوں کے حامل بن جاتے ہیں۔جس کے بعد وہ اپنے، و..
    Rs. 120.00
  • Food and Nutrition For Children
      صحت مند جسم ہی صحت مند دماغ کا مالک ہوتا ہے۔اگر ہم چاہتے ہیں کہ ہماری نسلیں صحت مند رہیں تو ہمیں اپنے نونہالوں کی صحت کا خیال رکھنا چاہئے۔کہ ہم انہیں عمر کے کس حصے میں کون سی غذا اور خوراک دے رہے ہیں۔کیونکہ غذا کے اثرات کا تعلق عمر کے ساتھ بہت اہم ہے ۔اسی لئےیہ کتاب اسی مقصد کے لیے تص..
    Rs. 300.00
  • Getting Ahead at WORK
    یہ کتاب آپ کو نہ صرف کاروبار سکھائے گی بلکہ یہ اس بات میں آپ کی رہنمائی کرے گی کہ آپ اپنے کاروبار کو دور کے نئے نقاضوں کے مطابق آگے کیسے بڑھا سکتے ہیں اور مستقبل میں آپ کے کاروبار کو لاحق خطرات کیا ہیں۔ آپ ان سے کیسے بچ سکتے ہیں۔ ..
    Rs. 480.00
  • HAYPNOTHERAPY
           پروفیسر ارشد جاوید ماہر نفسیات (کلینیکل سائکالوجسٹ ) ہیں اور شادمان لاہور میں پریکٹس کرتے ہیں۔ آپ گورنمنٹ کالج لاہور اور پھر امریکہ کی مشہور یونیورسٹی کیلیفورینا سے نفسیات میں ماسٹر کیا اور اسی یونیورسٹی سے نفسیاتی علاج میں سپیشلائز اور ہپناٹزم میں ایک خصوصی کورس کیا۔ ا..
    Rs. 500.00
  • How to Get Your Children to be Good Students, How to Get your Students to be Good Children
    یہ کتاب ایجوکیشنل تھراپسٹ برنارڈ شواز اورچائلڈ گائیڈنس کلینک کے سابقہ ایجوکیشنل ڈائریکٹر جیمس پاؤ نے والدین اور اساتذہ کے لیے ان بچوں کے حوالے سے لکھی ہے ۔اس کتاب سے دنیا بھر کے بہت سے سکول سسٹم ایک عرصے سے مستفید ہورہے ہیں اور بہت سی یونیورسٹیز اس کے کورسز کو اپنے نصاب کا حصہ بناچکی ہیں۔یہ کتاب ..
    Rs. 300.00
  • How to Live to be100 or more
    لمبی عمر کون نہیں جینا چاہتا اور وہ بھی سوسال یقینا آپ بھی ضرور سوسال جینے کی خواہش رکھتے ہوں گے۔یہ کتاب آپ ہی کے لیے لکھی گئی ہے۔اس میں ڈیٹ،سیکس،ایکسر سائز جیسے صحت عامہ کے اصولوں کو موضوع بحث بنایا گیا ہے۔ ..
    Rs. 200.00
  • How To Pass ANY EXAM
    یہ کتاب ان سٹوڈنٹس کے لیے لکھی گئی ہے جن کے لیے "امتحان"کسی خوف سے کم نہیں ہے اس کتاب میں نہ صرف سٹوڈنٹس کے ذہنوں سے امتحان کا خوف دور کیا گیا ہے بلکہ انہیں ایسے طریقے بھی سمجھائے گئے ہیں جن کی مدد سے وہ اچھے نمبر بھی لے سکتے ہیں ..
    Rs. 400.00